NA HITRO :)

Za enostavno naročilo nam pošljite e-mail na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled., kjer navedite svoje kontaktne podatke in vrsto izdelka ki ga naročate. V najkrajšem možnem času vam bomo poslali naročeno vsebino na dom.

Stroški dostave:

  • Dostavni stroški znašajo od 3,00-5,00 EUR, odvisno od višine naročila.

  • Rok dobave je okoli 10 dni.

Naročila izven Slovenije sprejemamo samo ob predhodnem nakazilu na naš TRR: 0451 5000 1548 628 pri NOVI KREDITNI BANKI MARIBOR ali uporabo Paypala.

Izdelki nad 100 EUR, plačilo po predračunu.

 
Kupec z oddajo naročila sprejema pogoje nakupa.

Poštnina po povzetju: plačilo z gotovino dostavnemu uslužbencu

Vsi izdelki so na voljo za nakup po objavljenih cenah.

Cene so izražene v evrih in vsebujejo DDV.

 VRAČILA: vse izdelke je mogoče vrniti ali zamenjati.

 Vračilo izdelkov po predhodnem dogovoru (Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.), pošljete na naslov:

Progres ing. d.o.o.

Sernčeva 8

2000 Maribor.

Vračilo izvedemo na vaš TRR.

VAROVANJE PODATKOV:

Z oddajo naročila se strinjate z obdelavo vaših osebnih podatkov za izvedbo naročila in prejemanjem e-novic na vaš elektronski naslov (največ 2x mesečno). Od prejemanja novic se lahko kadarkoli odjavite.

 

 

PODROBNO :(

 

Cene

Cene, prikazane na spletnem naslovu www.superpunca.si, se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Dostava

V spletni trgovini superpunca.si stremimo k najhitrejši možni dostavi naročenega blaga. Večino prejetih naročil do 13. ure skušamo odpremiti še isti dan, razen med vikendi in prazniki. Če je za odpremo blaga potreben daljši čas, je to označeno na spletni strani. V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.

Naročeno blago bo poslano kot odkupna pošiljka in je do končnega plačila last pošiljatelja. V primeru, da naročenih artiklov ni na zalogi, jih bomo dostavili v roku 10 delovnih dni. V primeru daljšega dostavnega roka bomo z vami osebno stopili v stik (prek vašega ob nakupu vnesenega e-naslova ali telefona) in se dogovorili o možnostih dostave.

Dostavo izvajamo v sodelovanju s Pošto Slovenije. Običajno je med delovniki naročeno blago na naslovu prejemnika v dnevu ali dveh od odpreme blaga (če torej danes odpremimo blago, ga Pošta Slovenije predvidoma dostavi že jutri, v nekaterih primerih pojutrišnjem). Na osnovi naših dosedanjih izkušenj je tako od dneva, ko kupec odda naročilo v spletni trgovini superpunca.si, pa do dneva, ko blago tudi dejansko prejme, v običajnih razmerah potrebno do dva delovna dneva. V času praznikov in med vikendi se rok dobave za čas dela prostih dni ustrezno podaljša.

V primeru, da vas v času dostave ni doma, lahko naročene izdelke prevzamete v vaši enoti Pošte Slovenije.

Prevzem

Ko je naročeno blago nared za dostavo, vas o tem obvestimo preko elektronske pošte in/ali SMS sporočila .

Prevzem je na osnovi identifikacijskega dokumenta mogoč izključno s strani tiste osebe, katere podatki (ime in priimek) so bili navedeni ob oddaji zahtevka za dostavo.

 OPOZORILO: Pošta Slovenije zaračunava provizijo za odkupnino po ceniku Pošte Slovenije, v kolikor je prevzem paketa plačilo po povzetju.

Vplačilo poštne nakaznice

- notranji promet do 22,30 EUR .... 0,9583 eur

- nad 22,30 EUR do 430,00 EUR........ 5,30 % od vrednosti od nakaznice

- nad 430,00 EUR ....18,4583 eur z nakazilom na račun

Za plačilo odkupnine (po povzetju) preko Univerzalnega plačilnega naloga znaša provizija Pošte Slovenije:

-0,96 EUR za vrednost odkupnine do 96,00 EUR


-1 % od vrednosti za vrednost odk. nad 96,00 do 501,00 EUR

-5,01 EUR za vrednost odk. nad 501,01 EUR.

Provizija je oproščena plačila DDV.

 

Plačila

Spletna trgovina superpunca.si omogoča način plačevanja izključno z gotovino ob prevzemu pošiljke, preko Paypala ali predračuna. V primeru, da vas v času dostave ni doma, lahko naročene izdelke plačate tudi ob prevzemu v vaši enoti Pošte Slovenije.

 

Napačni podatki

Če ste po opravljenem nakupu ugotovili, da ste nam posredovali napačne podatke ali bi želeli spremeniti naslov prejemnika, po e-pošti: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

 

Postopek nakupa

1. Nakupovalna košarica

Na spletni strani nakupovalne košarice so prikazani izdelki, ki ste jih med iskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želite odstraniti določen artikel iz nakupovalne košarice, kliknite na povezavo "Odstrani", ki se nahaja ob izdelku. Če želite dodati določen artikel v košarico, morate klikniti na povezavo "Nadaljujte z nakupovanjem". S klikom na omenjeno povezavo se vrnete v spletno trgovino.

2. Vnesete podatke o dostavi v razdelku ''Uredi podatke o plačniku'' (lahko se registrirate ali naročite kot gost, svoje naročilo zaključite s klikom na gumb "Preverite naročilo". Če so podatki pravilni ''Potrdite naročilo''.

3. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se vam na spletni strani prikaže tekst "Prejeli smo vaše naročilo." Poleg tega boste na elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob registraciji, prejeli elektronsko sporočilo s podrobnostmi o naročilu.

2 Potrditev naročila

Po zaključku naročila boste na posredovani elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob naročilu, prejeli elektronsko sporočilo s podrobnostmi naročila. V omenjenem elektronskem sporočilu boste tudi seznanjeni, da nam lahko v primeru kakršnihkoli vprašanj pišete na elektronski naslov

Vračila blaga

Blago lahko v roku tako, da kupljeno blago pošljete računom in vso pripadajočo dokumentacijo na naslov: Progres ing. d.o.o., Sernčeva ulica 8, 2000 Maribor. Stroške vračila krije potrošnik.

Preklic naročila

Prejeta naročila preko spletne trgovine superpunca.si lahko kupec brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o tem, da je bilo naročilo že odpremljeno s spletne trgovine superpunca.si. Obvestilo o preklicu naročila je možno izključno preko elektronske pošte Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. V elektronskem sporočilu je obvezno potrebno navesti naslednje podatke:

 

  1. V naslovu sporočila: Preklic naročila

  2. V vsebini sporočila: a) ime in priimek kupca b) naslov kupca c) številka naročila

 

Garancija

Prodajalec ni usposobljen za tehnično presojo glede morebitnih okvar in tako tudi ne more odločati o zamenjavi izdelka brez mnenja proizvajalca izdelka, ki je v okvari.

Obveščanje o naročilih

Po dokončni potrditvi naročila kupca preko elektronske pošte obvestimo o prejemu naročila. Običajno naslovnik prejme elektronsko obvestilo v 5 minutah, nič pa ni neobičajnega, če proces zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev traja nekoliko dlje. Prav tako bodite pozorni, če katero od naših naročil morda ni zašlo med nezaželeno pošto.

Kupec prejme elektronsko obvestilo tudi takrat, ko blago odpremimo. Za tem je običajno potrebno dan ali dva, da Pošta Slovenije blago tudi dostavi na prejemnikov naslov.

V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.

 

Varnost in zasebnost

Vse podatke, pridobljene ob naročanju, bomo uporabljali izključno v namene lastne spletne trgovine in izvajanje promocijskih aktivnosti podjetja Progres ing. d.o.o.  in jih ne bomo delili, prodali ali uporabljali v kakršnekoli druge namene in s tretjimi osebami.

Spletna trgovina superpunca.si zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa.

Varnost nakupa zagotavljamo tudi z upoštevanjem vseh veljavnih zakonskih obveznosti in priporočil slovenske ter mednarodne zveze potrošnikov.

Obvezujemo se, da bodo kakršnikoli osebni podatki pridobljeni preko spletne strani www.superpunca.si v celoti ostali v lasti podjetja Progres ing., d.o.o., (upravljalec spletnega centra superpunca.si) in bodo služili izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila, razen če ni uporabnik spletne strani posebej privolil v kakšno drugačno obliko uporabe posredovanih podatkov. Z vsemi posredovanimi osebnimi podatki bomo brezpogojno ravnali v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

Privolitev za obdelavo osebnih podatkov

Na superpunca.si (Progres ing. d.o.o.Sernčeva 8, 2000 Maribor, davčna št.: SI71596437) sledimo načelom transparentnosti in skrbnega ravnanja z osebnimi podatki v skladu s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (angl. General Data Protection Regulation – GDPR; v nadaljevanju uredba) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Potrebujemo vašo privolitev, da lahko osebne podatke, ki smo jih pridobili z vašo prijavo na naše storitve, uporabljamo, hranimo in obdelujemo za določene namene. Vse informacije o upravljanju posameznih privolitev najdete v nadaljevanju.

Privolitve, ki se nanašajo na izpolnjevanje naročil podjetja Progres ing. d.o.o..

Za dostavo blaga potrebujemo vaše ime, priimek in poštni naslov. Vaš poštni naslov potrebujemo tudi za namene obveščanja o statusu naročila. Vaših podatkov ne bomo posredovali tretjim osebam, razen pogodbenim partnerjem, ki nam pomagajo pri izvedbi in pošiljanju naročila.. Z oddajo naročila se strinjate, da vaše podatke lahko obdelujemo za izvedbo naročila in neposredno trženje storitev podjetja Progres ing. d.o.o..

Privolitve, ki se nanašajo na prejemanje novic podjetja Progres ing. d.o.o.

Z izpolnitvijo obrazca za prijavo na prejemanje e-novic o aktualnih trendih in novostih podjetja Progrres ing. d.o.o. se uporabnik strinja s posredovanjem podatkov, ki v skladu z zakonodajo veljajo za osebne podatke. V tem primeru so to: ime in priimek, e-pošta in IP naslov naprave, s katere se prijavlja. Ob prijavi se ima uporabnik strinja z uporabo osebnih podatkov v naslednje namene:

1] Privolitev za sledenje vašim aktivnostim in interesom na spletni strani www.superpunca.si in pripadajočih poddomenah:

 

  • Iznos, hramba in obdelava podatkov v orodju za marketinško avtomatizacijo, ki nam pomaga kontinuirano spremljati vaše aktivnosti na vseh poddomenah spletne strani, nam omogočajo izvajanje naročenih storitev, kontaktiranje, povezano z vašimi aktivnostmi na straneh, ter agregirane in anonimizirane analize uporabe portala in tamkajšnjih vsebin.

  • Vsi osebni podatki se uporabljajo izključno za namene izvajanja naših storitev, anonimizirane analize ter optimizacijo našega poslovanja in niso dostopni javnosti, razen v primeru, ko nam uporabnik to izrecno dovoljuje s posebno privolitvijo za takšne namene.

2] Privolitev za prejemanje novic o aktualnih trendih s področja spletne trgovine superpunca.si velja do preklica in obsega:

  • uporabo podatkov za pošiljanje rednih e-novic o aktualnih trendih,

  • uporabo podatkov za občasno pošiljanje ostalih vsebin, kot so nova ponudba, akcijske ponudbe in podobno,

  • iznos, hrambo in obdelavo podatkov v orodju za marketinško avtomatizacijo, ki nam omogoča pošiljanje teh novičk,

  • obdelavo podatkov s psevdonimizacijo (tako, da jih ni mogoče pripisati specifičnemu posamezniku).

 3] Privolitev za prejemanje personaliziranih obvestil in ponudb velja do preklica in obsega:

  • uporabo podatkov za neposredno trženje,

  • ponovno ciljanje na platformah za digitalno oglaševanje (Facebook, AdWords …) z namenom predstavitve vseh storitev podjetja Progres ing. d.o.o.,

  • iznos in obdelavo podatkov v orodjih za digitalno oglaševanje (uporaba e-pošte za pripravo anonimiziranih segmentov uporabnikov, v tem primeru e-pošte ni mogoče pripisati specifičnemu posamezniku),

  • obdelavo podatkov s psevdonimizacijo (tako, da jih ni mogoče pripisati specifičnemu posamezniku).

 

VAŠE PRAVICE NA PODLAGI DANIH PRIVOLITEV

Posameznik lahko od upravljavca osebnih podatkov kadarkoli zahteva, da stalno ali začasno preneha z uporabo njegovih osebnih podatkov v prej navedene namene. Takšno zahtevo lahko kadarkoli naslovi na e-naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. in podrobno navede, katere privolitve želi preklicati.

Poleg tega ima tudi naslednje pravice:

  • pravico do dostopa do svojih osebnih podatkov, ki so bili zbrani v povezavi z njim, pri čemer lahko upravljavec uporabi vsa razumna sredstva za preverjanje istovetnosti posameznika, čigar so osebni podatki, posebej v primeru spletnih storitev in spletnih identifikatorjev

  • pravico do popravka netočnih podatkov, zbranih v povezavi z njim, pri čemer lahko upravljavec uporabi vsa razumna sredstva za preverjanje istovetnosti posameznika, čigar so osebni podatki, posebej v primeru spletnih storitev in spletnih identifikatorjev

  • pravico do »pozabe«, torej izbrisa vseh podatkov, če so izpolnjeni pogoji iz 17. člena Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov

  • pravico do prenehanja uporabe osebnih podatkov za namene neposrednega trženja, vključno s profiliranjem

  • pravico do avtonomnega odločanja o uporabi osebnih podatkov, ki temelji na avtomatizirani obdelavi

  • pravico do vložitve pritožbe proti upravljavcu osebnih podatkov pri nadzornem organu, če meni, da obdelava njegovih osebnih podatkov krši Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov

 

Postopek uveljavljanja pravic

Seznanjen/a sem, da lahko vse zgoraj navedene zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki, naslovim v pisni obliki na upravljavca na e-naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..

Seznanjen/a sem, da lahko upravljavec za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki od mene zahteva dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrne le v primeru, da dokaže, da me ne more zanesljivo identificirati.

Seznanjen/a sem, da mora upravljavec na mojo zahtevo, s katero uveljavljam svoje pravice v zvezi z zgoraj navedenimi osebnimi podatki, odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema zahteve.

Varstvo osebnih podatkov kupca

 

Z oddajo naročila po teh pogojih poslovanja kupec izrecno izjavlja ter podaja soglasje prodajalcu, da njegove osebne podatke, in sicer ime in priimek, ulični naslov in pošto, elektronski naslov in telefonsko številko (številko mobilnega ali stacionarnega telefona), obdeluje za potrebe izpolnitve naročila te pogodbe in jih varuje skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Prodajalec osebnih podatkov kupca ne bo posredoval tretjim nepooblaščenim osebam, razen pogodbenim partnerjem, če bo to potrebno za izvedbo naročila. Kupec ne more preklicati obdelave njemu lastnih osebnih podatkov za potrebe izvršitve naročila po teh splošnih pogojih.

Prodajalec si pridržuje pravico obdelave osebnih podatkov kupca za lastne potrebe, za izvedbo statističnega vzorčenja, anketiranje, prilagajanje in segmentacijo ponudbe, za raziskave trga, obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih, izvajanje usmerjenega ciljnega oglaševanja in za pošiljanje drugega reklamnega gradiva (t. i. neposredno trženje prodajalca). Neposredno trženje prodajalec ne bo izvajal, če bo kupec to izrecno prepovedal pri oddaji naročila, sicer pa ga sme izvajati najdlje do prejema preklica posameznika oziroma do časa, ko podatki več ne bodo služili namenom.

Po predhodno izrecno podanem soglasju kupca bo prodajalec osebne podatke kupca, in sicer ime in priimek, ulični naslov in pošto, elektronski naslov in telefonsko številko (številko mobilnega ali stacionarnega telefona), posredoval svoji matični družbi Progres ing. d.o.o.. za prejemanje oglaševalskih ponudb za namen neposrednega trženja. S podanim soglasjem kupca matična družba postanejo upravljavci osebnih podatkov do preklica.

 

Prodajalec je sprejel politiko zasebnosti, ki je kupcem dosegljiva na spletni strani www.superpunca.si in velja za spletno poslovanje prodajalca, ki je urejeno s temi pogoji poslovanja.

Izjava o zasebnosti in varovanju podatkov

 

Podjetje Progres ing., d.o.o., kot upravljavec vodi, vzdržuje in nadzoruje zbirko osebnih podatkov posameznikov v skladu z zakonom o varovanju osebnih podatkov. Progres ing., d.o.o, obdeluje zbrane osebne podatke kupcev za potrebe izpolnitve naročila, statističnega vzorčenja, anketiranja, prilagajanja in segmentacijo ponudbe, za raziskave trga, obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih, obveščanje o poslanih pošiljkah, izvajanje usmerjenega ciljnega oglaševanja in za pošiljanje drugega reklamnega gradiva. Zbrane osebne podatke lahko Progres ing., d.o.o, posreduje tudi povezanim družbam za namene neposrednega trženja njihovih storitev in izdelkov. Vaši podatki so lahko z namenom izpolnitve naročila posredovani tudi našim pogodbenim partnerjem, na primer dostavni službi, vendar jih ti ne shranjujejo v svojih zbirkah. Za namene kontaktiranja posameznik dovoljuje uporabo različnih komunikacijskih kanalov, na primer telefona, pošte, elektronske pošte, SMS-sporočil in drugih. Navedene podatke lahko Progres ing., d.o.o, obdeluje za lastne potrebe do preklica privolitve posameznika oziroma do časa, ko podatki več ne bodo služili namenu. V času upravljanja osebnih podatkov ima posameznik možnost vpogleda in ažuriranja podatkov v zbirki; zahteva lahko vpogled, kopiranje, dopolnjevanje, popravljanje, blokiranje in izbris osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj, od podjetja Progres ing., d.o.o., lahko zahteva trajno ali začasno prenehanje uporabe njegovih osebnih podatkov oz. izbris iz zbirke.

 

Podjetje Progres ing., d.o.o., lahko za naslavljanje tiskovin uporabi tudi podatke iz javno dostopnih baz podatkov, vendar teh podatkov ne obdeluje in vzdržuje v lastnem informacijskem sistemu.

Kupec z oddajo naročila podaja privolitev za zbiranje, obdelavo in hrambo osebnih podatkov v skladu z ZVOP-1 in v skladu s temi splošnimi pogoji ter soglaša s takšnim načinom zbiranja, obdelovanja in hrambe osebnih podatkov ter z obdelovanjem osebnih podatkov s strani pogodbenega obdelovalca.

Obiskovalec spletnih strani podjetja Progres ing., d.o.o s prenosnom elektronske knjige podaja privolitev za zbiranje, obdelavo in hrambo osebnih podatkov v skladu z ZVOP-1 in v skladu s temi splošnimi pogoji ter soglaša s takšnim načinom zbiranja, obdelovanja in hrambe osebnih podatkov ter z obdelovanjem osebnih podatkov s strani pogodbenega obdelovalca.

Upravljavec osebnih podatkov

Upravljavec osebnih podatkov je upravljavec aplikacije. Podatke ščiti pred nepooblaščenim dostopom, spreminjanjem, razkritjem ali uničenjem z ustreznimi varnostnimi ukrepi. Upravljavec oziroma lastnik osebnih podatkov ne bo posredoval tretjim osebam, razen v primerih, ko bo to potrebno za namen delovanja sistema.

Uporaba piškotkov (ang. Cookies)

Naša spletna stran uporablja piškotke. To so majhne datoteke, ki so pogosto sestavljene iz unikatnega niza številk in črk. Sam piškotek ne zbira informacij, če pa ga prebere strežnik skupaj z brskalnikom, je to lahko spletni strani v pomoč pri izvajanju vam prijaznejše in boljše uporabe - da vas lahko prepoznamo, ko se vrnete na našo spletno stran, jih naložimo na vaš računalnik. S tem si spletna stran zapomni nekatere vaše odločitve (kako želite razvrstiti rezultate iskanja, kateri jezik ste nastavili …) in tudi spremlja število obiskovalcev, vaše klike ter premikanje po strani, da lahko nenehno izboljšujemo delovanje strani. Piškotek, ki vam ga pošljemo, lahko prebere samo naš strežnik, podatkov, zbranih s pomočjo piškotkov, pa ne posredujemo tretjim osebam in jih varujemo skladno z zakonom o varstvu osebnih podatkov.

Uporabljamo naslednje piškote:

  • Uporabljamo naslednje piškote : nop.CompareProducts - lista za primerjalnik, NopCommerce.RecentlyViewedProduct - zadnje ogledani izdelki, Nop.customer - prijavljen uporabnik, nop.installation.lang - jezik uporabnika, qqfilechunk - prenos datotek in .ASPXAUTH - avtorizacija.

  • Piškotki za analitične namene - z informacijami o tem, kako naši uporabniki uporabljajo stran, ugotavljamo, kam postaviti katero vsebino, katere korake je potrebno optimizirati ipd., kar nam zagotavlja, da lahko izboljšamo delovanje strani. Nazivi piškotkov so »__utma«, »__utmb«, »__utmc« in »__utmz« in se navezujejo na storitev Google analytics. Več informacij o piškotkih storitve Google analytics in zasebnosti.

 

Nadzor nad piškotki

Po zakonu o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) je za uporabo določenih piškotkov potrebna privolitev uporabnika. Svoje odločitve o sprejetju ali zavrnitvi piškotkov lahko tudi naknadno spremenite. Običajno se sprememba te nastavitve nahaja v menijski vrstici brskalnika Orodja > Internetne možnosti, razdelek »zasebnost/varnost«. Tam nastavite, katere vrste piškotkov želite blokirati.
Piškotke lahko izbrišete preko brskalnika. Izbris je običajno dosegljiv v orodjih, pod »brisanje podatkov brskanja« (okno običajno prikličete tudi s kombinacijo tipk CTRL+Shift+Del), in izberete izbris piškotkov. Nekateri brskalniki ponujajo tudi možnost nastavitve »ne sledi mi« ali »do-not-track«, kar pomeni, da lahko generalno zavrnete uporabo piškotov.

 

Splošno

Vse cene so izražene v EUR, veljajo od 1. januarja 2010 in vključujejo DDV.
Progres ing. d.o.o. skrbi in se trudi, da je spletna stran ažurna in točna, vendar so napake možne, za kar se že v naprej opravičujemo. Pridržujemo si pravico do vsebinskih sprememb spletne strani superpunca.si kakor tudi splošnih pogojev. Vsaka uporaba slik, logotipov ali blagovnih znamk je brez pisnega dovoljenja lastnikov prepovedana in predstavlja kršitev zakona s področja avtorskih pravic in blagovnih znamk.

 

Pritožbe in spori

Spletna trgovina superpunca.si spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov.superpunca.si se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Spletna trgovina bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Spletna trgovina superpunca.si se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Infashion prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Progres ing. d.o.o.., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Ti splošni pogoji začnejo veljati dne 20.5.2018

ODSTOP OD POGODBE

Možnost odstopa od pogodbe je podana v skladu s zakonom o varstvu potrošnikov. Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima vsak potrošnik pravico, da v 14 dneh od nakupa ponudniku pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev, šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe.

Celotne stroške pošiljanja in/ali vračila blaga v primeru vračila krije kupec, v primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Obrazec za odstop od pogodbe iz petega odstavka b43.d člena (dostopen na povezavi: http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=PRAV11915)

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Če ste prejeli neustrezno ali poškodovano blago lahko le tega vrnete v zakonskem roku 14 dni po prejemu blaga, blago pa mora biti pri tem nerabljeno, zapakirano v originalni embalaži in/ali nepoškodovano.

Kupnina bo kupcu vrnjena na vnaprej dogovorjen način in sicer najkasneje v 14 delovnih dneh od vračila blaga.

STVARNA NAPAKA

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

- odpravi napako na blagu ali

- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

- vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalc.

Z oddajo naročila ali prijavo na e-novice, kupec sprejema splošne pogoje poslovanja.

 Ti splošni pogoji začnejo veljati dne 20.5.2018

 

Piškotki omogočajo boljšo uporabniško izkušnjo. Z nadaljevanjem brskanja na naši strani, se strinjate z uporabo piškotkov./Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.
More information Ok