Za enostavno naročilo nam pošljite e-mail na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. kjer navedite svoje kontaktne podatke in vrsto izdelka ki ga naročate. V najkrajšem možnem času vam bomo poslali naročeno vsebino na dom. 

Stroški dostave:

 

  • Dostavni stroški znašajo 5,00 EUR.

 

Naročila izven Slovenije sprejemamo samo ob predhodnem nakazilu na naš TRR: 0451 5000 1548 628 pri NOVI KREDITNI BANKI MARIBOR ali uporabo Paypala.

 

Izdelki nad 100 EUR, plačilo po predračunu.

 
Kupec z oddajo naročila sprejema pogoje nakupa.

* Poštnina po povzetju: plačilo z gotovino dostavnemu uslužbencu

 

Vsi izdelki so na voljo za nakup po objavljenih cenah.

 

Cene so izražene v evrih in vsebujejo DDV.

 

Cene

Cene, prikazane na spletnem naslovu www.super-punca.si, se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Dostava

V spletni trgovini Super-Punca.si stremimo k najhitrejši možni dostavi naročenega blaga. Večino prejetih naročil do 13. ure skušamo odpremiti še isti dan, razen med vikendi in prazniki. Če je za odpremo blaga potreben daljši čas, je to označeno na spletni strani. V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.

Naročeno blago bo poslano kot odkupna pošiljka in je do končnega plačila last pošiljatelja.  V primeru, da naročenih artiklov ni na zalogi, jih bomo dostavili v roku 10 delovnih dni. V primeru daljšega dostavnega roka bomo z vami osebno stopili v stik (prek vašega ob nakupu vnesenega e-naslova ali telefona) in se dogovorili o možnostih dostave.

Dostavo izvajamo v sodelovanju s Pošto Slovenije. Običajno je med delovniki naročeno blago na naslovu prejemnika v dnevu ali dveh od odpreme blaga (če torej danes odpremimo blago, ga Pošta Slovenije predvidoma dostavi že jutri, v nekaterih primerih pojutrišnjem). Na osnovi naših dosedanjih izkušenj je tako od dneva, ko kupec odda naročilo v spletni trgovini Super-Punca.si, pa do dneva, ko blago tudi dejansko prejme, v običajnih razmerah potrebno do dva delovna dneva. V času praznikov in med vikendi se rok dobave za čas dela prostih dni ustrezno podaljša.

V primeru, da vas v času dostave ni doma, lahko naročene izdelke prevzamete v vaši enoti Pošte Slovenije.

Stroški dostave:

 

  • Dostavni stroški znašajo 5,00 EUR.

Prevzem

Ko je naročeno blago nared za dostavo, vas o tem obvestimo preko elektronske pošte in/ali SMS sporočila .

Prevzem je na osnovi identifikacijskega dokumenta mogoč izključno s strani tiste osebe, katere podatki (ime in priimek) so bili navedeni ob oddaji zahtevka za dostavo.

OPOZORILO: Pošta Slovenije zaračunava provizijo za odkupnino po ceniku Pošte Slovenije, v kolikor je  prevzem paketa plačilo po povzetju.

Vplačilo poštne nakaznice

- notranji promet do 22,30 EUR .... 0,9583 eur

 

nad 22,30 EUR do 430,00 EUR........ 5,30 % od vrednosti od nakaznice

 

nad 430,00 EUR ....18,4583 eur z nakazilom na račun

 

Za plačilo odkupnine (po povzetju) preko Univerzalnega plačilnega naloga znaša provizija Pošte Slovenije:

 

0,96 EUR za vrednost odkupnine do 96,00 EUR
1 % od vrednosti za vrednost odk. nad 96,00 do 501,00 EUR
5,01 EUR za vrednost odk. nad 501,01 EUR.

Provizija je oproščena plačila DDV.

Plačila

Spletna trgovina Super-Punca.si omogoča način plačevanja izključno z gotovino ob prevzemu pošiljke, preko Paypala ali predračuna. V primeru, da vas v času dostave ni doma, lahko naročene izdelke plačate tudi ob prevzemu v vaši enoti Pošte Slovenije.

Napačni podatki

Če ste po opravljenem nakupu ugotovili, da ste nam posredovali napačne podatke ali bi želeli spremeniti naslov prejemnika,  po e-pošti: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Postopek nakupa

1. Nakupovalna košarica

1. Na spletni strani nakupovalne košarice so prikazani izdelki, ki ste jih med iskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želite odstraniti določen artikel iz nakupovalne košarice, kliknite na povezavo "Odstrani", ki se nahaja ob izdelku. Če želite dodati določen artikel v košarico, morate klikniti na povezavo "Nadaljujte z nakupovanjem". S klikom na omenjeno povezavo se vrnete v spletno trgovino.

 

2. Vnesete podatke o dostavi v razdelku ''Uredi podatke o plačniku'' (lahko se registrirate ali naročite kot gost, svoje naročilo zaključite s klikom na gumb "Preverite naročilo". Če so podatki pravilni ''Potrdite naročilo''.

 

3. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se vam na spletni strani prikaže tekst "Prejeli smo vaše naročilo." Poleg tega boste na elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob registraciji, prejeli elektronsko sporočilo s podrobnostmi o naročilu.

 

2 Potrditev naročila

 

Po zaključku naročila boste na posredovani elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob naročilu, prejeli elektronsko sporočilo s podrobnostmi naročila. V omenjenem elektronskem sporočilu boste tudi seznanjeni, da nam lahko v primeru kakršnihkoli vprašanj pišete na elektronski naslov

 

 

Vračila blaga

Blago lahko v roku tako, da kupljeno blago pošljete računom in vso pripadajočo dokumentacijo na naslov: Progres ing. d.o.o., Sernčeva ulica 8, 2000 Maribor. Stroške vračila krije potrošnik.

 

Preklic naročila

 Prejeta naročila preko spletne trgovine Super-Punca.si lahko kupec brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o tem, da je bilo naročilo že odpremljeno s spletne trgovine Super-Punca.si. Obvestilo o preklicu naročila je možno izključno preko elektronske pošte Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. V elektronskem sporočilu je obvezno potrebno navesti naslednje podatke:

  1. V naslovu sporočila: Preklic naročila

  2. V vsebini sporočila: a) ime in priimek kupca b) naslov kupca c) številka naročila

 

Garancija

Prodajalec ni usposobljen za tehnično presojo glede morebitnih okvar in tako tudi ne more odločati o zamenjavi izdelka brez mnenja proizvajalca izdelka, ki je v okvari.

 

Obveščanje o naročilih

Po dokončni potrditvi naročila kupca preko elektronske pošte obvestimo o prejemu naročila. Običajno naslovnik prejme elektronsko obvestilo v 5 minutah, nič pa ni neobičajnega, če proces zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev traja nekoliko dlje. Prav tako bodite pozorni, če katero od naših naročil morda ni zašlo med nezaželeno pošto.

Kupec prejme elektronsko obvestilo tudi takrat, ko blago odpremimo. Za tem je običajno potrebno dan ali dva, da Pošta Slovenije blago tudi dostavi na prejemnikov naslov.

V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.

Varnost in zasebnost

 

Vse podatke, pridobljene ob naročanju, bomo uporabljali izključno v namene lastne spletne trgovine in jih ne bomo delili, prodali ali uporabljali v kakršnekoli druge namene in s tretjimi osebami.

Spletna trgovina Super-punca.si zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa.

Varnost nakupa zagotavljamo tudi z upoštevanjem vseh veljavnih zakonskih obveznosti in priporočil slovenske ter mednarodne zveze potrošnikov.

Obvezujemo se, da bodo kakršnikoli osebni podatki pridobljeni preko spletne strani www.super-punca.si v celoti ostali v lasti podjetja Progres ing., d.o.o., (upravljalec spletnega centra super-punca.si) in bodo služili izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila, razen če ni uporabnik spletne strani posebej privolil v kakšno drugačno obliko uporabe posredovanih podatkov. Z vsemi posredovanimi osebnimi podatki bomo brezpogojno ravnali v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

 Splošno

 

Vse cene so izražene v EUR, veljajo od 1. januarja 2010 in vključujejo DDV.
Progres ing. d.o.o. skrbi in se trudi, da je spletna stran ažurna in točna, vendar so napake možne, za kar se že v naprej opravičujemo. Pridržujemo si pravico do vsebinskih sprememb spletne strani Super-Punca.si kakor tudi splošnih pogojev. Vsaka uporaba slik, logotipov ali blagovnih znamk je brez pisnega dovoljenja lastnikov prepovedana in predstavlja kršitev zakona s področja avtorskih pravic in blagovnih znamk.

 

Pritožbe in spori

Spletna trgovina Super-Punca.si spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov.Super-Punca.si se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Spletna trgovina bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Spletna trgovina Super-Punca.si se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Infashion prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Progres ing. d.o.o.., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Ti splošni pogoji začnejo veljati dne 15.10.2015

ODSTOP OD POGODBE

Možnost odstopa od pogodbe je podana v skladu s zakonom o varstvu potrošnikov. Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima vsak potrošnik pravico, da v 14 dneh od nakupa ponudniku pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev, šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe.

Celotne stroške pošiljanja in/ali vračila blaga v primeru vračila krije kupec, v primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Obrazec za odstop od pogodbe iz petega odstavka b43.d člena (dostopen na povezavi: http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=PRAV11915)

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

 Če ste prejeli neustrezno ali poškodovano blago lahko le tega vrnete v zakonskem roku 14 dni po prejemu blaga, blago pa mora biti pri tem nerabljeno, zapakirano v originalni embalaži in/ali nepoškodovano.

Kupnina bo kupcu vrnjena na vnaprej dogovorjen način in sicer najkasneje v 14 delovnih dneh od vračila blaga.

STVARNA NAPAKA

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

1.     če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

2.     če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

3.     če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

4.     če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

 

 - odpravi napako na blagu ali

 

 - vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

 

- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

 

- vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca

 

Z oddajo naročila kupec sprejema splošne pogoje poslovanja.